nevelotestulet
Asztfaltrajzok
olcsai444
szalmabála

Híreink

Szóbeli idegen nyelvi mérés 2022

Idegen nyelvi munkaközösségünk az idei tanévben is megszervezte a szóbeli idegen nyelvi mérést 2022. április 13-án. Összesen 84 tanuló vett részt a mérésben. A 6. évfolyam emelt /heti 5 órás/ képzéséről és a 8. évfolyamról az alap és emelt óraszámban angol illetve német nyelvoktatásban résztvevő diákok adhattak számot szóbeli kommunikációs készségükről. A vizsgán két fajta feladatot kellett megoldaniuk. Az elsőben egy adott témáról a vizsgáztatóval kötetlen beszélgetést kellett folytani, majd ezt követően képek alapján önálló téma kifejtésre került sor. Az értékelési szempontoknál a kommunikációs hatékonyságot, a szókincset és a nyelvhelyességet pontoztuk. A diákok döntő többsége lelkiismeretesen készült a vizsgára, amit az elért eredmények is bizonyítanak.

Az összesítésben kapott 84%-os iskolai teljesítmény rendkívül jónak számít. Az emelt, tehát heti 5 órás képzésben részt vevők mellett az alap óraszámú csoportokban tanulók is jól teljesítettek. Külön öröm számunkra, hogy 36 tanuló 100%-os eredményt ért el, ami a résztvevők 43 %-a. 14-en 90% fölött teljesítettek, ami azt jelenti, hogy a diákok közel 60%-a kimagasló teljesítményt nyújtott.

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi körmenet a Délvidéken
Körmendi körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”