Víz világnapja
olcsai444
viz2

Híreink

Somogyi Kupa a hétvégén

2019. december 7-én és 8- án rendezte az Olcsai-Kiss Zoltán Általános Iskola Somogyi Béla Tagiskolája a XXXVI. SOMOGYI KUPA - PAPP ISTVÁN LABDARÚGÓ EMLÉKTORNÁT.
A rendezvényen 24 csapat 300 diáklabdarúgója vett részt szép számú közönség biztatása mellett. 
Tanulóink a tagiskolával közös csapatokban focizva kiemelkedően helyt álltak:

I.korcsoport:
1. helyezett csapat tagjai: Farkas Dániel, Farkas Gábor, Károly Levente, Major András, Walter Dominik, Zsigmond Barnabás
Legjobb kapus: Major András
A legjobb hazai játékos: Károlyi Levente



II.korcsoport:            
2. helyezett csapat tagjai: Cseresnyés Dániel, Farkas Zoltán, Kovács Olivér, Nagy Gábor, Paál Balázs, Szijártó Botond, Vilics Botond

III.korcsoport            
1. helyezett csapat tagjai: Csonka Gergő, Spaits Gergő

IV.korcsoport:          
Az  5.- 6. helyezett csapat tagjai: Zimits Gergő, Németh Gergő,  Tóth Dániel, Belső Bálint,  Holtai Máté, Gerencsér Gergő
Edzők: Kaj Róbert, László Zoltán

Gratulálunk a szép teljesítményhez!

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában 2023
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”