hoeses
Asztfaltrajzok
unnepitémanap
szalmabála
olcsai444
nevelotestulet

Híreink

Új, festett aszfaltjátékok várták a gyerekeket az Olcsaiban

Szeptember 2-án, hétfőn megkezdődött az új tanév: az Olcsai iskolában ezúttal ez nemcsak a tanórák visszatértét jelentette, hanem a "kisudvar" megszépültét is.

Az udvar beugróját a körmendi olcsais diáknyelv hagyományosan csak "kisudvarnak" nevezi: ezen a részint füves, részint betonnal fedett téren eddig is mászókák, tranbulin és kosárpalánkok várták a gyerekeket. Ez az eszközpark bővült idén nyáron Gellisz Róbert jóvoltából többek között festett ugróiskolával és malomjátékkal is; a  sablonokat Simon Attiláné Kati néni készítette, a festéket a szülői munkaközösség és Soós Róbert biztosították. Gaál András pedig, szintén a szülői munkaközösség segítségével, az udvar egyes egyenetlenségeit töltötte fel kaviccsal a nyári hónapokban.

A gyerekek a napközi ideje alatt birtokba is vették az új játékokat. Ezúton is köszönjük a felajánlásokat és a segítségeket!

Kocsis Marcell

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi körmenet a Délvidéken
Körmendi körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”